
Informujemy, że zaczynamy już X edycja Budżetu Obywatelskiego. 1 grudnia od godziny 18:00 do 20:00 odbędzie się uroczyste spotkanie otwarcia w formie online.
Przypominamy że jak w poprzednim roku mieszkańcy mogą zgłaszać swoje pomysły na dwóch poziomach: ogólnomiejskim i dzielnicowym.
Poniżej przedstawiamy cały harmonogram realizacji Budżetu Obywatelskiego wraz kwotami jakie są przeznaczone na X edycje.
Budżet Obywatelski na 2024 rok
Kwota przeznaczona na budżet obywatelski w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy:
2 028 543 zł
Limit wartości projektów. Koszt nie może przekroczyć 20% puli przeznaczonej na dzielnice i wynosi:
405 709 zł
Harmonogram Budżetu Obywatelskiego - 2024 rok.
Zgłaszanie projektów – od 1 grudnia 2022 r. do 25 stycznia 2023 r.
Ocena projektów – od 26 stycznia do 4 maja 2023 r., w tym:|
- zamieszczenie w ESOG informacji o wyniku oceny projektów – 4 maja 2023 r.
Odwołania od niedopuszczenia projektów do głosowania – od 4 do 31 maja 2023 r., w tym:
- składanie odwołań – od 4 do 11 maja 2023 r.
- rozpatrywanie odwołań – od 4 do 31 maja 2023 r.
- zamieszczenie w ESOG informacji o wyniku rozpatrzenia odwołania i przekazanie jej projektodawcy – 31 maja 2023 r.
Głosowanie mieszkańców na projekty oraz ustalenie wyników głosowania – od 15 czerwca do 12 lipca 2023 r., w tym:
- głosowanie mieszkańców m.st. Warszawy na projekty – od 15 do 30 czerwca 2023 r.
- ustalenie wyników głosowania – od 1 do 12 lipca 2023 r.
Podanie do publicznej wiadomości wyników głosowania – 13 lipca 2023 r.
Serdecznie państwa zapraszamy już 1 grudnia od godziny 18:00.