Planujemy dostosować statut dzielnicy do nowych przepisów wynikających m.in. ze zmian ustawowych. Treść obowiązującego statutu oraz propozycje zmian są dostępne codziennie, w Wydziale Obsługi Mieszkańców Urzędu Dzielnicy Żoliborz.
Uwagi można zgłaszać:
- 11 marca (poniedziałek), w godz. 10.00 - 18.00 zmiana godzin, bo takie wynikły w czasie posiedzenia rady
- 18 marca (poniedziałek), w godz. 10.00 - 18.00
pocztą elektroniczną na adres: zoliborz.konsultacje@um.warszawa.pl (bez kropki!) korespondencyjnie na adres: Urząd Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy, ul. Słowackiego 6/8, 01-627 Warszawa, z dopiskiem "statut dzielnicy",
osobiście, w wyznaczonym punkcie w Wydziale Obsługi Mieszkańców,
Konsultacje trwają do poniedziałku, 18 marca 2019 r.
Więcej informacji: www.konsultacje.um.warszawa.pl oraz w Zespole Komunikacji Społecznej i Funduszy Europejskich dla Dzielnicy Żoliborz, pok. 130, tel. 22 44 388 95