null

Jak zmieni się statut Dzielnicy Żoliborz? Konsultacje społeczne

Drukuj otwiera się w nowej karcie

Planujemy dostosować statut dzielnicy do nowych przepisów wynikających m.in. ze zmian ustawowych.  Treść obowiązującego statutu oraz propozycje zmian są dostępne codziennie, w Wydziale Obsługi Mieszkańców Urzędu Dzielnicy Żoliborz.

Uwagi można zgłaszać:

  • 11 marca (poniedziałek), w godz. 10.00 - 18.00 zmiana godzin, bo takie wynikły w czasie posiedzenia rady
  • 18 marca (poniedziałek), w godz. 10.00 - 18.00

pocztą elektroniczną na adres: zoliborz.konsultacje@um.warszawa.pl (bez kropki!) korespondencyjnie na adres: Urząd Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy, ul. Słowackiego 6/8, 01-627 Warszawa, z dopiskiem "statut dzielnicy",
osobiście, w wyznaczonym punkcie w Wydziale Obsługi Mieszkańców,

Konsultacje trwają do poniedziałku, 18 marca 2019 r.

Więcej informacji: www.konsultacje.um.warszawa.pl oraz w Zespole Komunikacji Społecznej i Funduszy Europejskich dla Dzielnicy Żoliborz, pok. 130, tel. 22 44 388 95

52668786 2201017783351536 1022821078285680640 n