PORZĄDEK OBRAD posiedzenia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji w dniu 14 października 2021 r., godz. 17.30 posiedzenie zdalne
- Przyjęcie porządku obrad.
- Rozpatrzenie skargi z dnia 23 sierpnia 2021 r. na działanie Zarządu Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy.
- Sprawy różne, wolne wnioski.
- Zakończenie posiedzenia.
Przewodnicząca Komisji
Skarg, Wniosków i Petycji
/-Anna Świeżawska-/
Osoby zaproszone:
- Burmistrz Dzielnicy Żoliborz – p. Paweł Michalec
- Wiceburmistrz Dzielnicy Żoliborz – p. Renata Kozłowska
- Naczelnik Wydziału Architektury i Budownictwa dla Dzielnicy Żoliborz – p. Zdzisława Frydrych
- Naczelnik Wydziału Oświaty i Wychowania dla Dzielnicy Żoliborz – p. Artur Nawrot
- Radca Prawny Urzędu Dzielnicy Żoliborz
- Autor skargi