
Chcesz zgłosić pomysł do budżetu obywatelskiego, ale nie wiesz, jak się do tego zabrać?
Chciałbyś porozmawiać o szczegółach projektu z pracownikami Urzędu?
A może nie do końca wiesz, czym jest budżet obywatelski, ale chcesz się dowiedzieć?
W sobotę, 14 stycznia 2023 r. w godz. 10:00-15:00 czekamy na Was w dużej Sali konferencyjnej Urzędu Dzielnicy Żoliborz na 2 piętrze. Opowiemy, czym jest budżet obywatelski, pomożemy w opisaniu i zgłoszeniu pomysłów. Z nami wypełnisz formularz zgłoszeniowy i oszacujesz koszt realizacji Twojego pomysłu. Odpowiemy również na pytania dotyczące zasad i harmonogramu budżetu obywatelskiego.
Swoją wiedzą i doświadczeniem podzielą się przedstawiciele 7 wydziałów merytorycznych urzędu dzielnicy. Swoje pomysły będziecie mogli skonsultować z pracownikami:
- Wydziału Oświaty i Wychowania
- Wydziału Infrastruktury
- Wydziału Ochrony Środowiska
- Wydziału Kultury i Promocji
- Wydziału Sportu i Rekreacji
- Wydziału Nieruchomości
- Zespołu komunikacji Społecznej
Na maratonie spotkasz także innych mieszkańców Dzielnicy, z którymi będziesz mógł porozmawiać o swoich pomysłach oraz zebrać podpisy na listach poparcia.
Przypominamy, że projekty można zgłaszać do 25 stycznia 2023 r. w wersji papierowej w urzędach dzielnic lub przez Internet, na stronie.