W godzinach pracy ZGN Żoliborz, tj.: w poniedziałki-piątki w godz. 7:00-15:00 zgłoszenia o awariach przyjmowane są w Dziale Technicznym, tel. 22 390 36 00.
W święta i pozostałe dni wolne od pracy (całą dobę) oraz we wszystkie dni robocze poza w/w godzinami pracy, zgłoszenia należy kierować do właściwych branżowo pogotowi technicznych:
Konserwacja wodno-kanalizacyjna – Marbud, tel. 887-183-676
Pogotowie wodno-kanalizacyjne – Marbud, tel. 887-183-676
Pogotowie dźwigowe – tel. 501-037-803
Pogotowie elektryczne całodobowe – Elektro-Instal, tel. 501 034 969
Pogotowie bram garażowych – tel. 608-488-688
Konserwacja domofonów – tel. 602-365-696, 604-411-282
Pogotowie instalacji sanitarnych – Marbud, tel. 887-183-676
Awarie można zgłaszać bezpośrednio na adres e-mail: awarie@zgnzoliborz.waw.pl
Telefon alarmowy służb miejskich 112
Straż Miejska 986, 22 869 93 40
Pogotowie ratunkowe 999
Straż pożarna 998
Policja 997, 22 603 71 16